Wednesday, October 26, 2011

PROJECT BLOGWAY FINAL CHALLENGE: WORK

Voor het tweede deel van de laatste opdracht voor Project Blogway heb ik mij laten inspireren door Mad Men. Een playsuit leek me net iets minder geschikt om naar het werk te gaan, dus heb ik er een kokerrok over aangetrokken. Ik heb de work outfit ook bewust eenvoudig gehouden, voor mij maken de oorbelletjes en een streepje eyeliner deze look af.


MAD MEN IN THE 21st CENTURY






Playsuit, from Paleis
Skirt, Vintage from Think Twice
Tights, Hema
Pumps, 3Suisses
Rose Earrings, De Gouden Mandarijn


 Make-up by Emma
Catrice gel eyeliner Black Jack with Jack Black
Oogschaduw basis: Urban Decay, primer potion
Oogschaduw: Urban Decay in naked en buck/ Mac in espresso
Mascara: Bourjois, volumizer
Lippenstift: Nivea in beige plaisir
Poeder: Une, healthy-glow mineral powder in H04
Blush: Une, breezy cheeks blush in B11



STEMMEN KAN NOG STEEDS!
 
- OP FACEBOOK: like Project Blogway en daarna mijn foto!
- OP DE PROJECT BLOGWAY WEBSITE: hier kan je iedere dag opnieuw stemmen!

Liefs!
Melanie
 

3 comments:

  1. Je gaat echt super goed :) tof!

    We stemmen elke dag op je, en we hopen echt van harte dat je wint!

    We hebben in onze stats gezien dat heel wat mensen hebben doorgeklikt op ons postje om te stemmen, dus het heeft een beetje geholpen!!

    xoxo

    ReplyDelete
  2. De derde foto is zo mooi:) Zandloperfiguur!

    ReplyDelete