Thursday, October 27, 2011

PROJECT BLOGWAY FINAL CHALLENGE: NIGHT

Het einde van Project Blogway komt nu wel heel dichtbij...
Dus het wordt tijd om de laatste foto's die ik voor de wedstrijd gemaakt heb met jullie te delen!


Om van het playsuit een echte party outfit te maken heb ik er lange laarzen met een hoge maar stevige hak onder aangetrokken, samen met donkere kousen en de prachtige clear quartz casing ketting van Fashionology.nl. Voor de make-up bij deze look heb ik Emma alles uit de kast laten halen, zelfs valse wimpers met veertjes ;). Omdat ik vond dat dat wel eens mocht, zo bij de allerlaatste challenge van deze wedstrijd! Als decor voor deze laatste foto's heb ik de gangen van de Vooruit in Gent gekozen, want net op de dag van de fotoshoot was het twee jaar geleden dat ik daar mijn vriend tijdens het uitgaan beter heb leren kennen. Hoe schoon.





Playsuit, Paleis
Tights, Hema
Boots, YKX&Co
Clear Quartz Casing Necklace, Fashionology


Make-up by Emma:
Paint pot: Mac in imaginary
Oogpotlood: Bourjois, regard effet duochrome in 58 noir bleuté
Oogschaduw: Inglot in pearl 440/ Urban Decay in sin/ Bourjois in n°4
Mascara: Bourjois: volumizer
Valse wimpers: Elise 169 (te koop bij beauty Elke)
Lijm: Duo
Lippenstift: Rimmel in nude delight 
Lipgloss: Essence in nude
Poeder: Une, healthy-glow mineral powder in H04
Blush: Une, breezy cheeks blush in B11
Nagellak: Maybelline in Midnight Blue

STEMMEN KAN NOG STEEDS!
- OP FACEBOOK: like Project Blogway en daarna mijn foto!
- OP DE PROJECT BLOGWAY WEBSITE: hier kan je iedere dag opnieuw stemmen!  


Liefs,
Melanie

4 comments:

  1. Wauwie, wat een mooi trappenhuis! Waar is dat? Echt daar gaat mijn hartje altijd sneller van kloppen :D Ook leuke outfit hoor :) Ik zal wel op je stemmen.
    http://specu-laas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Melanie is the best!! Heb voor jou gestemd, zie dat je voorlopig op de eerste plaats staat, we duimen alvast dat dit zo blijft!!!
    xx tante Trui

    ReplyDelete
  3. super! de vooruit is ook een erg mooie locatie ! succes met de wedstrijd ;)

    ReplyDelete