Monday, October 24, 2011

PROJECT BLOGWAY FINAL CHALLENGE: DAY

Dag iedereen!

Eindelijk is het zover, de finaleweek van Project Blogway gaat NU van start!
Voor de laatste challenge kregen we de opdracht om met 1 basiskledingstuk 3 verschillende looks te creëren, eentje voor overdag, een outfit waarmee je naar het werk kunt en een look voor 's avonds. 


Deze week laat ik jullie alle drie de outfits zien, maar ik begin met de look voor overdag. Het basisstuk is een bordeaux playsuit geworden uit Het Paleis in Gent en door er dikke kousen onder te dragen is de outfit kleurrijk en warm genoeg voor mooie herfstdagen. In combinatie met mijn legergroene parka is deze look ook ideaal om de Belgische wind en regen te trotseren. De laarsjes zijn van Samsoe & Samsoe en heb ik gekocht bij Maaike kleedt. Ze zijn echt perfect om flink door te stappen op de Gentse kasseien!






Playsuit, from Het Paleis
Magenta Cable Knit Tights, Forever21 
Boots, Samsoe & Samsoe by Maaike Kleedt
Bird on a Branch Necklace, from Etsy

Bij deze opdracht heb ik Emma's hulp niet ingeschakeld voor de make-up, maar gewoon gedaan wat ik (bijna) elke dag doe. Het stelt niet zo heel veel voor, maar toch vermeld ik snel even wat ik heb gebruikt:

Madara decoface, sun flower (tinting fluid for all skin types), Biotylab.com
Maybelline NY dream lumi touch, highlighting concealer
True Mineral Bronzing Powder, Hema
Une Breezy Cheeks Blush, Blush grand air BO3
Volum' Express, One-by-one mascara by Maybelline (waterproof) 

Vinden jullie deze look geslaagd? 
* Ga dan naar de Project Blogway website waar je IEDERE DAG 1 KEER KUNT STEMMEN! Vink gewoon mijn naam aan en klik op vote, het duurt amper twee seconden! 
* EN/OF stem via Facebook door eerst Project Blogway leuk te vinden en daarna ook deze foto!

In ieder geval al een hele dikke dankjewel aan iedereen die voor mij heeft gestemd!
Liefs,
Melanie
x

6 comments:

  1. Bedankt voor je berichtje, vond het echt leuk om te lezen ;)
    leuke combinaties heb je gemaakt met je jumpsuit! Ik vind de day-look het mooist, lekker comfy en nonchalant.

    ReplyDelete
  2. Ik vind je work outfit echt super goed geslaagd! En die laarsjes die je bij de day outfit aan hebt zijn werkelijk prachtig!

    ReplyDelete